Entrevista a ESTEL SOLÉ

La podem veure les tardes a TV3 a la sèrie La Riera, i acaba de publicar el seu segon llibre de poesia, titulat: "Si uneixes tots els punts", publicat per l’Editorial Galerada, i que compta amb un grapat d’il•lustracions de la Paula Bonet. L’Estel recorre part de Catalunya oferint recitals i intentant que cada vegada més gent tingui accés i descobreixi la poesia, sovint no explorada per bona part del públic. Ens trobem amb ella en plena Diada de Sant Jordi a la parada que ha muntat la llibreria La Ploma de Barcelona. Entre signatura i signatura dedica uns minuts a explicar més detalls dels seus dos camins professionals: la poesia i la interpretació.

S'anuncien traduccions castellanes, angleses i búlgares de Jo confesso, Les veus del Pamano i Viatge d'Hivern.
Albertí Editor ofereix la possibilitat de conèixer Barcelona des de la perspectiva femenina, a través d'històries i llegendes protagonitzades per dones barcelonines, des del segle IV fins al XIX. Els itineraris seran guiats i comentats per Elisenda Albertí, autora del llibre Dones de Barcelona.
Divendres 17 de maig començaran els actes de la Festa Verdaguer i la Quinzena Literària de Folgueroles que s'estendran fins al diumenge 26 del mateix mes. 